4 igre iz cijelog svijeta
Ideje za igre iz cijelog svijeta kako bi se vaša djeca igrala vani.
-
Crveno svjetlo, zeleno svjetlo (SAD, 3 ili više igrača) Cilj: juriti s jednog kraja dvorišta na drugi da biste označili "stop svjetlo".
Korak 1: Igrač "stop svjetla" stoji oko 6 metara udaljen od ostalih.
2. korak: Stop svjetlo im okreće leđa i viče "zeleno svjetlo!" Ostali igrači jurnu prema njemu.3. korak: stop svjetlo tada viče "crveno svjetlo!" i okreće se prema trkačima. Čim čuju "crveno svjetlo", trkači se smrznu. Svatko koga uhvati u pokretu ispada iz igre. To se nastavlja sve dok trkač ne označi stop svjetlo. Taj trkač postaje "stop-svjetlo" u sljedećem krugu. Ako stop-svjetlo uhvati svakog trkača koji se kreće prije nego što bude označen, ponovno će biti stop svjetlo. -
Nogometni tenis (Češka, 2 ili više igrača) Cilj: osvojiti najviše bodova.
Korak 1: Ruke vam u ovom neće biti od koristi. Djeca podižu ogradu ili mrežu—koristeći pravu mrežu ili spojene stolice za travnjak—i podijele se u dva tima.Korak 2: Kao i u tenisu, cilj je prebaciti loptu preko mreže i u područje drugog tima, a da je oni ne vrate nakon najviše jednog odbijanja. Samo ovdje koristite nogometnu loptu i svoja stopala umjesto reketa.
-
Stretch (Južna Afrika, 2 ili više igrača) Cilj: Budi igrač koji može skočiti najdalje.
Korak 1: Igrači određuju početnu točku. Igrač jedan stavlja štap na tlo i skače preko štapa s početne točke.
Korak 2: Prvi igrač pomiče štap na mjesto gdje je skočio. Drugi igrač tada mora preskočiti štap s izvorne početne točke. Ako uspije, pomiče štap tamo gdje je doskočio. Ako ne, ispada iz igre.
Korak 3: Treći igrač (ili prvi igrač ako igraju samo dvojica) dolazi na red, sada skačući pored štapa gdje ga je Drugi igrač ostavio. Ako ne uspije ispada iz igre. -
Pilolo (Gana, 6 ili više igrača) Cilj: Budite prvi koji će pronaći skriveni predmet i prenijeti ga preko cilja.
1. korak: Zamislite lov na blago i utrku u jednom. Odredite jedno dijete za voditelja, a drugo za mjeritelja vremena; ostali su tragači.
Korak 2: Tragači okreću leđa dok vođa skriva male predmete. To mogu biti kamenčići, novčići ili štapići, ali svi trebaju biti isti. Mjeritelj vremena stoji kraj cilja.
Korak 3: Kada vođa kaže "kreni", kreće potraga za skrivenim predmetima. Pobjeđuje onaj tko ga prvi pronađe i prenese preko cilja. Mjeritelj vremena procjenjuje tko prvi prelazi cilj.